Archief

>> Proclamatie zesde leerjaar

>> De leerlingen van het lager op schoolreis

Data en uren inschrijvingen 2018-2019

>> Veldloop in het bos

>> Spelend of bewegend Frans leren

Spelenderwijs of bewegend Frans leren zorgt ervoor dat de kinderen de woordenschat en grammatica langer vasthouden. Dat hebben we uitgeprobeerd en inderdaad! 🙂

>> Het SAM-lied

>> MOS: De bucketlist

Om het milieu in onze schoolomgeving – maar ook de veiligheid te verbeteren – namen het vierde, vijfde en zesde leerjaar de touwtjes in handen. Samen stelden zij een bucketlist op om ervoor te zorgen dat er minder verkeer in de straat van de school zou rijden. Ze schreven ook een brief naar de burgemeester en wie weet zal er volgend schooljaar ook een autoloze dag zijn in onze schoolomgeving! Als beloning voor hun inzet kregen de kinderen een gezonde lunch met (h)eerlijk fruitsap aangeboden én als kers op de taart nog een fluohoes om over de rugzak of boekentas te trekken. 

>> Afsluiter van de SAMWEEK

De kinderen deden extra hun best om elke dag te voet, met de fiets, … naar school te komen en het verkeer in de straat van de school zoveel mogelijk te beperken. Fijn zou het zijn als we dit volhouden! Als beloning voor hun inzet ontvangt elke klas extra speelgoed voor de buitenspeelkoffer. Is dat niet mooi?